Problém se zakoupeným výrobkem

  • (neregistrovaný)

    16. 12. 2005 11:06

    Dne 08.12.2005 jsme zakoupili dar - luxusní hodinky, při předvedení byly plně funkční. Dnes budeme dar předávat a zjistili jsme, že se hodinky silně opožďují /zřejmě slabá baterie/. Můžeme v tomto případě požadovat navrácení peněz, přestože nám byly nabídnuté jiné hodinky , ovšem nám se nelíbí? Nechceme darovat nefunkční hodinky, které pak bude muset oslavenec reklamovat. Prosím, jaké je rychlé řešení?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 16. 12. 2005 11:34

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: Problém se zakoupeným výrobkem
      No ja mam pocit, ze na baterii se zaruka nevztahuje....
      Zkuste vymenit baterii, ne?

    • 16. 12. 2005 11:47

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: Problém se zakoupeným výrobkem
      Prodavačka nám sdělila, že hodinky otevírat nebude, pošle je na reklamaci.

    • 16. 12. 2005 11:54

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: Problém se zakoupeným výrobkem
      Tak to bych chtela vratit penize, ale jestli je na to zakonny narok, to netusim.... ale mam pocit, ze se to tu nekolikrat probiralo, dejte si REKLAMACE do vyhladavace a vypadnou vam starsi diskuze....

    • 16. 12. 2005 12:21

      graver (neregistrovaný)

      Re: Problém se zakoupeným výrobkem
      To je nesmysl. Můžete to samozřejmě udělat a dokonce to může zafungovat - dodavatel vám třeba tu baterku vymění zadarmo, ale spíš vám hodinky vrátí s tím, že si ji máte vyměnit sama. To je uživatelská záležitost a na baterku se opravdu záruka nevztahuje (vybití je běžným opotřebením, pokud není výslovně uvedeno, že je přístroj prodáván včetně funkční baterie.
      Druhá věc je, jestli je příčinou zpožďování skutečně baterka (při zakoupení jste přesnost chodu zkontrolovat nemohli). Prostě vyměňte baterku, počkejte pár dní a když to nebude OK, požadujte v rámci reklamace do 6 měsíců výměnu výrobku nebo vrácení peněz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).