Re: Problém se zakoupeným výrobkem
Tak to bych chtela vratit penize, ale jestli je na to zakonny narok, to netusim.... ale mam pocit, ze se to tu nekolikrat probiralo, dejte si REKLAMACE do vyhladavace a vypadnou vam starsi diskuze....
Re: Problém se zakoupeným výrobkem
To je nesmysl. Můžete to samozřejmě udělat a dokonce to může zafungovat - dodavatel vám třeba tu baterku vymění zadarmo, ale spíš vám hodinky vrátí s tím, že si ji máte vyměnit sama. To je uživatelská záležitost a na baterku se opravdu záruka nevztahuje (vybití je běžným opotřebením, pokud není výslovně uvedeno, že je přístroj prodáván včetně funkční baterie.
Druhá věc je, jestli je příčinou zpožďování skutečně baterka (při zakoupení jste přesnost chodu zkontrolovat nemohli). Prostě vyměňte baterku, počkejte pár dní a když to nebude OK, požadujte v rámci reklamace do 6 měsíců výměnu výrobku nebo vrácení peněz.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
16. 12. 2005 11:06
Dne 08.12.2005 jsme zakoupili dar - luxusní hodinky, při předvedení byly plně funkční. Dnes budeme dar předávat a zjistili jsme, že se hodinky silně opožďují /zřejmě slabá baterie/. Můžeme v tomto případě požadovat navrácení peněz, přestože nám byly nabídnuté jiné hodinky , ovšem nám se nelíbí? Nechceme darovat nefunkční hodinky, které pak bude muset oslavenec reklamovat. Prosím, jaké je rychlé řešení?