Reklamace

  • (neregistrovaný)

    19. 12. 2005 9:37

    Dobrý den, potřebovala bych poradit, kolikrát se může reklamovat stejná závada? Koupili jsme si v Obi autorádio. Během 14 dnů začaly skákat CD jakmile se přejela nějaká nerovnost na vozovce a má strašně špatný příjem radiostanic. Bohužel jsme byli asi měsíc na služební cestě a teprve pak jsme ho dali na reklamaci. Reklamace se posílá do Brna a travá 30 dní. Pokud nebude do 30 dní vyřízena vrátí nám peníze. Reklamace byla vyřízena 29 den s tím, že uvedené závady se neprojevily a že pouze opravili přehřívání a ještě něco. Během týdne jsme jim šli rádio znovu reklamovat, protože obě uvedené závady se stále projevovaly. Asi po 25 dnech se reklamace opět vyřídila a rádio se nám vrátilo s tím, že projistotu vyměnily nějakou tu mechaniku na přehrávání CD a že příjem rádio stanic je úplně v pořádku. Včera jsme jeli z Jablonce nad N. do Prahy po dálnici a za celou dobu jsem nechytla rádio aby vydrželi hrát čistě 2 písničky. Téměř žádnou stanici jsme prostě nenaladili a Cd opět skákají. Vím že, sestra když reklamovala mobil, tak po třech reklamací měla automaticky nárok na vrácení peněz nebo na koupení jiného výrobku. Tady na diskuzi jsem našla názor, že pokud se projeví u nakoupeného zboží závada do 6 měsíců, mám automaticky nárok na výměnu zboží nebo vrácení peněz. Je něco z toho pravda (3závady a dost nebo do 6 měsíců a dost)? Je nějaký zákon, paragraf... čím bych to mohla doložit? Prosím poraďte.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).