Pronájem bytu za účelem provozu administrativních prostor

  • (neregistrovaný)

    5. 8. 2020 9:48

    Dobrý den, řešíme situaci ohledně Covid-19 a prosím o váš názor.
    Chtěli bychom si pronajmout byt, který by sloužil 2 zaměstnancům a pracovali by v něm. Máme další 3 zaměstnance, ti by i nadále pracovali na současném pracovišti. Pokud by nastal problém, byla by naše malá společnost rozdělena a mohla by zůstat i nadále funkční.
    Zaměstnanci mají trvalé bydliště ve stejném městě jako by byl byt.
    Je nějaká možnost dát tento byt do daňových nákladů? Bude uzavřena klasická nájemní smlouva se společností, ale v textu bude: "Nájemce je oprávněn užívat prostory bytu i za účelem provozu administrativních prostor, konkrétně se jedná o "homeoffice" kancelářské práce na počítači bez kontaktu se zákazníky či jinými lidmi."

    Nebo musí být vše nedaňově, účet 528?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).