Máte někdo znalosti v oblasti ATS/OTIF?

  • (neregistrovaný)

    20. 8. 2020 21:50

    Dobrý den,
    vím že to není z oblasti účetnictví, ale třeba někdo budete vědět...
    Jako výrobní firma začínáme řešit ATS/OTIF protože někteří naši zákazníci podle toho posuzují svoje dodavatele. Často se nám z různých důvodů stává, že zakázka bude dodána v jiném termínu nebo množství.
    Pokud vše chápu správně, je nutné nejen informovat zákazníka a změnu si s ním odsouhlasit, ale oba dva musíme upravit ve svých systémech parametry zakázky. To platí pochopitelně v případě, že zákazník se změnou souhlasí. Pokud nesouhlasí, nemůžu si ve svém systému tyto parametry měnit, protože výše zmíněné ukazatele by mi zobrazily jinou křivku než našemu zákazníkovi.
    Je ale postup, kdy nejsem schopen splnit, ale odsouhlasíme si nový termín/množství a změníme parametry zakázky správný? Ve výsledku (zahnáno do krajnosti) nedodám ani jednu zakázku včas, ale protože zákazník vždy schválí změnu, tak budu dodavatel kategorie A?
    Děkuji za jakýkoliv komentář či názor
    Markéta

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).