Problémoví klienti

  • 20. 8. 2020 23:08

    Dobrý den,

    prosím pěkně, asi to bude znít divně, ale máte mezi klienty i takové, kteří se staví na zadní co se týče některých povinností a tvrdí Vám, že za účetnictví je stejně zodpovědný jednatel, takže chyby padnou na jeho hlavu? Např. neevidence knih jízd, nákup věcí pro osobní spotřebu na firmu, odmítání správného vedení skladu - oceňování zboží získaného bezplatně + následné zaúčtování do výnosů, správný postup při vyřazení majetku - mít podložen důvod vyřazení, nedodržování termínu pro vstupní lékařské prohlídky, atd.

    Díky za Vaše názory.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 8. 2020 0:51

      Aion (neregistrovaný)

      Nepíšete, v jakém oboru svým klientům služby poskytujete a jaký je obsah smluv, které máte s nimi uzavřeny, ale možná na tom nezáleží.
      Pokud se váš klient nechová podle vašich představ, pořád je to ten, kdo vám platí. Pokud se vám jeho chování a postupy nelíbí, nezbývá, než jít o dům dál. Tedy pokud vás někdo bude jako dodavatele chtít, když je pro vás problémový. Nepostřehla jsem, že je doba, že si klienty můžeme vybírat, ale asi se pletu.

    • 21. 8. 2020 8:24

      katka2 (neregistrovaný)

      Máte 3 možnosti. Podílet se na jeho švindlech a počítat s tím, že v případě problému bude chtít veškerou vinu hodit na vás. Opustit ho. Převychovat si ho. Záleži na vás, jak moc jeho peníze potřebujete. Nejen vaše práce, ale i vaše nervy něco stojí.

    • 21. 8. 2020 11:23

      P. (neregistrovaný)

      Dobrý den. Nejste zodpovědná za jejich nechuť řádně vykonávat své povinnosti. Hodně klientů menších firem si podle mně neeviduje sklady, nepíše knihu jízd... já jim vždy na začátku řeknu, že je to jejich povinnost, každoročně na to narazíme při roční uzávěrce, takže se jim to připomene... ale je to hrách na stěnu... Pokud nejsou lidsky nepříjemní, není důvod se jich zbavovat. Externí účetní účtuje, ale nehlídá, jestli evidují sklady atd... vycházím z dat, které mi dají. Upozorním na nedostatky. Z vlastní zkušenosti ale doporučuji zbavit se klientů, kteří Vás čímkoliv deptají... bála jsem se přijít o nějaký peníz a tak jsem se trápila... až na vozíčku v nemocnici mi došlo, že to za to nestojí... stres člověka dokáže ochromit... Obklopuji se lidmi, kteří jsou milí, nebo mi nijak nevadí. A klienti přišli noví. Přeji hodně štěstí. P.

    • 21. 8. 2020 12:03

      Tomáš Neugebauer (neregistrovaný)

      Domnívám se, že byste měla mít stanovenu svou minimální hranici úrovně podmínek pro spolupráci s klienty a za ni byste měla být ochotna bojovat. V případě její neudržitelnosti, ukončit spolupráci. Jedná se do jisté míry o vizitku vaší práce. Nicméně to si každý musí zvážit sám.

    • 21. 8. 2020 13:54

      Ema1

      Děkuji za názory.
      Já si to samozřejmě zvážím, mě hlavně zajímalo, jestli je toto běžné, nebo se mi "poštěstilo" natrefit na výjimky :)

      Hezký den přeji všem!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).