Doklad s názvem Faktura, do 10 tis.

  • (neregistrovaný)

    10. 9. 2020 13:14

    Dobrý den,
    chci se zeptat, jaký je správný postup. Zaměstnanec nakoupí drobný materiál hotově např. do 2.000 Kč. Dostane do ruky doklad, který se jmenuje faktura, má všechny náležitosti a platba je hotově. Mohu takovýto doklad dát rovnou do pokladny nebo je potřeba účtovat přes modul faktury a pak udělat úhradu faktury pokladním výdejem? Výsledek bude stejný, jen pokud to budu dělat přes modul faktur a následně pokladna, budu mít víc papírů. Děkuji za Vaše postřehy jak to děláte Vy. Hezký den

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).