Dobrý den, setkala jsem se v minulosti s něčím podobným. Bohužel jsem se po dobrém nedomluvila, nakonec jsem musela vyhrožovat, že je nahlásím na finanční úřad. To zabralo, představa místního šetření je přesvědčila mi doklad opravit. Resp. chybný stornovat a vystavit správný.
Dobrý den, ano, měli by Vám vystavit konečný daňový doklad na firmu, daňový doklad k záloze není konečná faktura. Pokud ale s hotelem není žádná rozumná řeč, tak bych zaúčtovala jako konečný doklad ten, který je vystavený na zaměstnance. A schovala bych si korespondenci (třeba maily) s hotelem, že jsem se snažila získat správný doklad. Hezký den
OT. Letošní zkušenost, hotel Německo. Na jaře 2020 dopředu při rezervaci domluveno, že bude doklad vystaven na firmu, aby mohl být zaměstnanci poskytnut příspěvek na rekreaci (a nemusel se u zaměstnance "dodaňovat"). Nyní doklad vystaven na jméno zaměstnance s odůvodněním, že jejich současné předpisy neumožňují vystavit doklad na firmu a že na dokladu musí být nyní pouze na jméno ubytované osoby - aby byla osoba dohledatelná kvůli Covid19.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
30. 9. 2020 10:43
Dobrý den,
prosím o radu, jaký paragraf použít pro argumentaci, kdy nám hotel odmítá vystavit konečný daňový doklad na naší firmu. Vystavili ho na jméno našeho zaměstnance. Přitom záloha i daňový doklad k přijaté záloze jsou vystaveny na firmu. Tvrdí nám, že máme použít daňový doklad k přijaté platbě pro zaúčtování. Pro zaúčtování do nákladů potřebujeme ale konečnou fakturu.
Děkuji.