Dobrý den. Papírů není nikdy dost, záleží na Vaší firemní "kultuře". Ale minimálně toto:
především nový zaměstnanec má tyto povinnosti
-předložit zápočtový list předchozího zaměstnavatele (pozor na nové povinnosti, které musí v záp.listě být)
-předložit průkaz zdr.pojištění
-podepsat souhlas se zpracováním osobních údajů
-podrobit se vstupní lékařské prohlídce PŘED vznikem prac.poměru
-podepsat souhlas s převodem mzdy na účet-pokud není sjednána hotovost.
U všech těchto dokumentů pozor na kopírování si osobních dokladů a uvádění osobních údajů s ohledem na zákon o ochraně os.údajů
Pak teprve mohu podepsat
-pracovní smlouvu s náležitostni dle §34
-mzdový výměr
-náplň práce-vymezení pracovních povinností
-může podepsat Prohlášení poplatníka daně ze závislé činnosti, bude-li si uplatňovat nárok na slevy
To je velmi zjednodušeně vše.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
5. 10. 2020 11:47
Dobrý den,
prosím o radu. Co vše musím mít podepsáno se zaměstnancem při nástupu? budeme otevírat restauraci. Děkuji