Dobry den, ve smlouve mam :Čl. 6. - Reklamace
6.1. Po uplynutí každého měsíčního období je objednatel oprávněn uplatnit u zhotovitele nárok
na případnou slevu za opakující se neodstraněné závady, a to až do maximální výše 40% ceny služby a 100% ceny pokuď se přestane uklízet
za konkrétní období fakturace. Poskytnutá sleva bude objednateli započítána v nejbližší
fakturaci.
6.2. V případě vzniku událostí, kterou nemůže zhotovitel ovlivnit, tj. situace způsobené vyšší
mocí, není objednatel oprávněn požadovat slevu.
6.3. Neprovedené práce z titulu omezení provozu, dočasného vyloučení prostor z provozu nebo
oprav a rekonstrukčních prací nebudou fakturovány. Tato skutečnost bude vzájemně dohodnuta
předem smluvními stranami.
Otázka je k bodu 6.2 zda nechat nebo odstranit. Objednavateli se toto nelíbí že by platil za něco co by nebylo provedeno.
26. 10. 2020 10:41
Dobry den, ve smlouve mam :Čl. 6. - Reklamace
6.1. Po uplynutí každého měsíčního období je objednatel oprávněn uplatnit u zhotovitele nárok
na případnou slevu za opakující se neodstraněné závady, a to až do maximální výše 40% ceny služby a 100% ceny pokuď se přestane uklízet
za konkrétní období fakturace. Poskytnutá sleva bude objednateli započítána v nejbližší
fakturaci.
6.2. V případě vzniku událostí, kterou nemůže zhotovitel ovlivnit, tj. situace způsobené vyšší
mocí, není objednatel oprávněn požadovat slevu.
6.3. Neprovedené práce z titulu omezení provozu, dočasného vyloučení prostor z provozu nebo
oprav a rekonstrukčních prací nebudou fakturovány. Tato skutečnost bude vzájemně dohodnuta
předem smluvními stranami.
Otázka je k bodu 6.2 zda nechat nebo odstranit. Objednavateli se toto nelíbí že by platil za něco co by nebylo provedeno.
Předem děkuji