Bankovní poplatky

  • (neregistrovaný)

    6. 11. 2020 12:11

    Dobrý den, před několika lety jsem se zúčastnila akce, kde jsem přivedla klienta, který si zavedl 3 účty u té banky. Benefit pro mě měl být ten, že po dobu dvou let poplatky platit nebudu a pokud klient u banky zůstane, budu mít od poplatků klid po zbytek života. Po dvou letech mi poplatky začali znovu ztrhávat, přesto že klient u banky je stále. Zažádala jsem si o vrácení. Poslali mi omluvný dopis a poplatky vrátily. Po roce mi poplatky začali opět ztrhávat. Opět jsem si zažádala o vrácení a nastal problém. Zjistilo se, že bankéř účty správně neprovázal. Což ale já ovlivnit nemohla. Teď tedy poplatky platím, aniž bych měla. Je nějak právně možné to vyřešit? Poslali mi několik mailů, že se omlouvají, ale že to je jak to je a poplatky mi budou dále ztrhávat. Předem děkuji za radu. Iva

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).