Dobrý den, stala se mi taková věc, u jedné firmy jsem vyplnila vyúčtování antivirus a+, ale zapomněla jsem vyplnit kolonku na kartě poskytnuté podpory nahoře předpokládané maximum v EUR, podpora byla přesto vyplacena.
U další firmy totéž, ale už mi paní volala, že chce opravu.
Řešili byste tu původní, která byla vyplacena přestože má stejnou chybu? Bojím se, aby neřekli až zpětně, že to chtějí vrátit..
14. 12. 2020 16:30
Dobrý den, stala se mi taková věc, u jedné firmy jsem vyplnila vyúčtování antivirus a+, ale zapomněla jsem vyplnit kolonku na kartě poskytnuté podpory nahoře předpokládané maximum v EUR, podpora byla přesto vyplacena.
U další firmy totéž, ale už mi paní volala, že chce opravu.
Řešili byste tu původní, která byla vyplacena přestože má stejnou chybu? Bojím se, aby neřekli až zpětně, že to chtějí vrátit..
Děkuji za názory