Dobrý den,
rád bych se zeptal na to, jak mám do výdajů započítat fakturu v celkové hodnotě 150.000, kde jsem kupoval nový PC, notebook, fotoaparát atd., všechny položky jsou do 40.000 bez DPH, mám položky započítat do výdajů každou zvlášť a k nim si pak zaevidovat fakturu? Věci co jsem nakoupil se dají využívat samostatně, jde mi jen o princip, jelikož faktura je na 150.000.
11. 2. 2021 18:23
Dobrý den,
rád bych se zeptal na to, jak mám do výdajů započítat fakturu v celkové hodnotě 150.000, kde jsem kupoval nový PC, notebook, fotoaparát atd., všechny položky jsou do 40.000 bez DPH, mám položky započítat do výdajů každou zvlášť a k nim si pak zaevidovat fakturu? Věci co jsem nakoupil se dají využívat samostatně, jde mi jen o princip, jelikož faktura je na 150.000.
Děkuju moc