Pracovní pohotovost musí být nejprve se zaměstnancem dohodnuta, teprve poté je možné mu ji nařídit. Ale ověřte si, zda zaměstnavatel takovou dohodu nestanovil jako požadavek na výkon daného druhu práce. Pokud ano, nesouhlas by představoval naplnění výpovědního důvodu podle § 52 f) ZP.
K vašemu prvnímu dotazu - nějak nechápu, jak vám pomůže, když někdo odpoví, že jsou všichni happy a jiný že je to peklo.
Zdravím, nijak tím nezlehčuji Váš dotaz ani odpověď Aion - účetnictví je jedna z prací, u kterých platí "pokud je člověk jediný, kdo to může udělat, tak prostě musí".
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
14. 2. 2021 8:18
Dobré ráno, nemám úplně dotaz týkající se účtování. Mám možnost pracovat v účetní kanceláři a tak se chci zeptat, jestli některá z vás má zkušenosti s touto prací. Jak to třeba máte s pracovní dobou, můžete si dovolit jít na nemocenskou atd? Díky všem za jakoukoli radu.