Srovnlávací reklama

  • (neregistrovaný)

    21. 12. 2005 13:08

    Dobrý den,
    zajímalo by mě, jak je to se srovnávací reklamou? Četl jsem obch. zákoník a z něj mi vyplynulo, že pokud napíšu, že já prodávám výrobek xyz za 1000,- a moje konkurence ten samý za 1200,- je to přípustné. Mám pravdu?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 12. 2005 15:31

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: Srovnlávací reklama
      Pokud splníte všechny podmínky uvedené v § 50a obchod.zákoníku,odst.2 písm.a - h, je srovnávací reklama přípustná.pájaporadce

    • 21. 12. 2005 18:58

      graver (neregistrovaný)

      Re: Srovnlávací reklama
      Srovnávací reklama byla před nějakou dobou zakázaná. Po jejím povolení následovala krátká euforie a pak útlum - problémem je totiž právě prokazování rozhodných skutečností, resp. jejich časové platnosti. Srovnávací reklama totiž musí být platná po celou dobu, po kterou je prezentována. Ve vašem případě by tedy stačilo, aby konkurent změnil cenu, vy máte např. zaplacenou reklamu v médiích, kterou už nelze stáhnout a máte problém. Firmy tohle z chutí používali proti konkurenci a byly z toho zbytečné spory. Navíc se při té reklamní džungli, která tu panuje, prokázala nízká účinnost, takže dnes na to skoro každý kašle.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).