Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
11. 3. 2021 13:27
Dobrý den. Dne 27.9.2020 jsem zakoupil obuv. V průběhu prosínce došlo k poškození a ve chvíli, kdy bylo možné poškozenou obuv odnést do prodejny k reklamaci, bylo tak učiněno, konkrétně 27.1.2021. Do 10.3.2021 nás nikdo nekontaktoval o stavu vyřízení reklamace, tak jsem poslal žádost o vrácení částky na účet z důvodu nevyřizení reklamace v termínu.
"Dobrý den.
Reklamace č. 0169215 dosud nebyla vyřízena a žádám o vrácení peněz na č. účtu 670100-2206799523/6210.
Do prodejny jsem opakovaně volal bezúspěšně.
Jiný způsob vyřízení nepřijímám, protože se jedná o zakoupené zimní boty pro dceru a boty které celou zimu leží na reklamaci a příští rok jí budou malé opravdu již nepotřebujeme.
Protokol reklamace v příloze.
Děkuji."
Nicméně na konci komunikace, kterou mám celou k dipozici jsem byl označen, že se chovám šikanózně a že budu kontaktován dnes prodejnou. Tak se i stalo a opravenou obuv si můžu zítra vyzvednout. Mám přijmout opravenou obuv, která už pro nás není potřebná, protože se jednalo o zimní obuv pro dítě, které do příští zimy odroste a v létě kozačky nosit nebude? Nebo mám nárok na vrácení peněz? Děkuji.