Vyhledejte se v živnostenském rejstříku a zapište co tam vidíte, t.j. název rejstříku a příslušný úřad.
Vyskočí na mě cela historie informaci a dole:
Úřad příslušný podle par. 71 odst. 2. Živnostenského zákona: Úřad městské části Praha 19 - takhle celá věta se mi do pole k toku určenemu ve faktuře nevejde- přepíše ostatní pole.
Na ARESu - úřady registrace vyhledam Název ŽÚ a tam je čislo 31002 úřad městské části Praha 19
Víc jsem nenašla.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
7. 4. 2021 15:13
Dobrý den,
četla jsem tu komentáře k uvedeným informacím o ZR respektive o tom co povinně uvádět na web a do faktur, staci Registr: 310028 - úřad městské části Praha 17?
Je to dostačující nebo musi být uvedeno i č.j.
Nějak z odpovědí tápu ( někdo psal že c.j. je jen číslo o tom úkonu a udělate-li nějakou změnu, bude zas jiné), co je vlastně všechno nutné uvést.
Moc díky všem co mají nějakou zkušenost.