Peníze přišly na něčí účet, který je zjistitelný z Vašeho výpisu banky. Tam bych začal - banka, která peníze přijala, by měla také zjistit, čí účet to je a dál konat, pokud se prokáže, že nedorazily tam, kam měly.
Ano platil jsem kartou. Reklamovat u datartu jsem zkoušel již třikrát. Vždy jen přijde vyrozumění, že k nim žádné peníze nedošly a PrintScreen s důkazem, že to tak skutečně je. Takže bez úspěchu. Mám sice doklad, že peníze odešly z mého účtu, ale ten me bance taky nestačí k tomu, aby se tím zabývala. Není prý jejich problém, že platba nedošla na místo, protože oni platební bránu nespravuji. To samé komunikace s PayU: k nám peníze nedorazily, kontaktujte banku. A kruucse uzavírá. Takhle krouzim už týden a nic. Asi mi Vazne nezbývá nic jiného, než zkusit to hnát víš.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
17. 5. 2021 16:48
Dobrý den. Prosím o radu. Před týdnem jsem objednával zboží přes internet. konkrétně Datart. Platil jsem přes online bránu kterou jim zprostředkovává společnost PayU. Peníze se mi z účtu strhly, ale nikam dál už nedorazily. Už týden to každý den řeším, ale všechny tři spolecnosti (moje banka, Datart, payU) se od problému distancuji a odkazují mě pořád na zbylé dvě strany. Takže peníze nikde a řešení v nedohlednu. Co mám delat? Díky, Matějka.