v naší společnosti proběhla inventura na konci října a další je naplánovaná na konec ledna.
Nemáme tedy inventuru k 31.12.2021. Účetní závěrku sestavujeme k 31.12.2021.
Máme povinnost provádět inventarizaci i k 31.12.2021 nebo v tomto případě jde o průběžnou inventuru a jen k 31.12.2021 připočteme přírustky a odečteme úbytky, abychom zjistili stav k 31.12.2021 a měli podklad k výpočtu DPH z rozdílů na skladě?
25. 1. 2022 8:39
Dobrý den,
v naší společnosti proběhla inventura na konci října a další je naplánovaná na konec ledna.
Nemáme tedy inventuru k 31.12.2021. Účetní závěrku sestavujeme k 31.12.2021.
Máme povinnost provádět inventarizaci i k 31.12.2021 nebo v tomto případě jde o průběžnou inventuru a jen k 31.12.2021 připočteme přírustky a odečteme úbytky, abychom zjistili stav k 31.12.2021 a měli podklad k výpočtu DPH z rozdílů na skladě?
Děkuji.