dobrý den, mám prosím dotaz, jak postupujete. Zaměstnanci mi dokládají některé doklady, podklady v kopiích, že se jim to posílá v emailech. Např. potvrzení druhého z poplatníků..... , potvrzení o zdan.příjmech a různě, přijde emailem, protože většinou jsou zaměstnanci na HOME OFFICE nebo nedojíždějí do firmy. Nebo firma prostě pošle aby tam nechodili. Mám striktně požadovat originály? děkuji za připomínky
4. 2. 2022 8:22
dobrý den, mám prosím dotaz, jak postupujete. Zaměstnanci mi dokládají některé doklady, podklady v kopiích, že se jim to posílá v emailech. Např. potvrzení druhého z poplatníků..... , potvrzení o zdan.příjmech a různě, přijde emailem, protože většinou jsou zaměstnanci na HOME OFFICE nebo nedojíždějí do firmy. Nebo firma prostě pošle aby tam nechodili. Mám striktně požadovat originály? děkuji za připomínky