Duplicitní e-neschopenka

  • 24. 2. 2022 8:30

    Dobrý den,
    ráda bych se zeptala na zkušenosti s duplicitní e-neschopenkou. V souvislosti s testováním zaměstnanců byl zaměstnavatel povinen pozitivní zaměstnance hlásit Hygieně a to prostřednictvím webového portálu přes datovou schránku. Součástí tohoto hlášení byla i možnost zaškrtnout, že zaměstnanec chce vystavit e-neschopenku. Stalo se nám, že v kolonce termín testování zůstalo datum ten den, kdy jsme to zapisovali. Tím pádem přišla e-neschopenka od KHS od 11.2.2022. Chtěli jsme to opravit, ale to nešlo, tak jsme vystavili e-neschopenku znovu se správným datem tj. od 10.2.2022. Volali jsme na hygienu, řekli nám, že to nemůžou zrušit. Volali jsme na sociálku, řekli, že k tomu nemají postupy. My teď máme neschopenky 2 - jedna je od 11.2.2022 do 16.2.2022 a druhá je správně od 10.2.2022 do 15.2.2022. Prosím, jestli máte s tímto zkušenosti, poraďte jak zrušit špatnou neschopenku. Předem děkuji. Jana

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 2. 2022 8:39

      Jasná

      Pravdou je, že zrušit se to nedá. Předpokládám, že zaměstnanec přišel do práce 16.2.2022. Brala bych, že zaměstnanec měl DPN 10.2.2022 - 15.2.2022 a do poznámek bych si uvedla, že první DPN byla vystavena s nesprávným datem začátku DPN (pro případnou kontrolu z OSSZ). Hlavně v tom nehledejte vědu, k takovým přehmatům teď docházelo poměrně často.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).