Sklad a ztracené zboží

  • 30. 3. 2022 14:35

    Dobrý den,

    moc prosím o radu. Klient (s.r.o., plátce DPH, vede sklad zp. B) provozuje e-shop, posílá balíčky klientům, občas se stane, že se balíček rozbije z důvodu nedostatečného balení (chyba klienta) nebo z důvodu špatné manipulace (chyba přepravce) nebo se balíček ztratí (chyba přepravce). Pokud je to chyba přepravce, vždy nám vrátí peníze za zboží i za poštovné.
    A teď na co se chci zeptat, jak naložit s tím ztraceným nebo rozbitým zbožím? je to pro nás manko 549/504 a musím vracet odpočet DPH a pokud existuje náhrada, je uznatelné do výše náhrady a nemusím vracet DPH?

    Předem děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).