Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
30. 3. 2022 14:35
Dobrý den,
moc prosím o radu. Klient (s.r.o., plátce DPH, vede sklad zp. B) provozuje e-shop, posílá balíčky klientům, občas se stane, že se balíček rozbije z důvodu nedostatečného balení (chyba klienta) nebo z důvodu špatné manipulace (chyba přepravce) nebo se balíček ztratí (chyba přepravce). Pokud je to chyba přepravce, vždy nám vrátí peníze za zboží i za poštovné.
A teď na co se chci zeptat, jak naložit s tím ztraceným nebo rozbitým zbožím? je to pro nás manko 549/504 a musím vracet odpočet DPH a pokud existuje náhrada, je uznatelné do výše náhrady a nemusím vracet DPH?
Předem děkuji.