Je to problém zákazníka.
Vy vystavujete daňový (případně zjednodušený) doklad standartním způsobem podle informací, které vám zákazník sdělí či nesdělí. Pokud je doklad nad 10 tis. a není tam DIČ zákazníka, jeho smůla.
Pokud je to dobrý zákazník a ještě jste nedělali KH tak by se dalo uvažovat o opravě.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
10. 10. 2022 15:35
Dobrý den,
prosím o radu. Je povinnost dodavatele zjišťovat si u zákazníka, zda je plátce DPH a má přiděleno DIČ nebo v případě, že to zákazník sám nenahlásí, je to chyba zákazníka?
Příklad: zákazník jako FO neplátce již od nás odebíral služby, ale nedávno se stal plátcem a nenahlásil nám to. Nyní by chtěl zpětně opravu faktury.
Děkuji
L.K.