Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
15. 1. 2023 10:42
Dobrý den,
nemáte někdo skušenosti s tím jak fungují faktury při obchodování přes Mall. Mám klienta a má faktury přijaté za měsíční paušální poplatek a pak faktury vydané při uskutečněném prodeji. Pokud v měsíci dojde k uskutečnění prodeje, tak Mall vystaví za klienta fakturu o prodeji a dále vystaví k této faktuře zápočet o proti faktuře na paušlní poplatek a odečte si provizi za zprostředkování, to je v pohodě, s tím nemám problém. Ale pokud v měsíci nedojde k prodeji, tak zůstávají přijaté faktur za měsíční paušální poplatek. Klient se je pokoušel uhradit a platba se vždy vrátí zpět. Mám tyto faktury zadávat do účetnictví, když nejdou uhradit? Pak by mi v účetnictví zbyly neuhrazené faktury, které by zvyšovali náklady, ale nikdy by nebyly uhrazeny. Chtěla jsem se dotázat na Mall, ale tam mají na telefonu pouze automat a ten neví, co po něm chci.