ZP stanoví, že pravidelný termín výplaty mzdy musí být sjednán, stanoven nebo určen v rámci období splatnosti mzdy. Jak výplatu mzdy popisujete, nevidím, že by se jednalo o pravidelnost, a to nechávám stranou legitimní očekávání zaměstnanců. Navíc formulace "do 20. dne..." není den, ale období.
Ve výplatní termínu už musí mít zaměstnanec peníze k dispozici.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
24. 10. 2023 11:01
Dobrý den
zaměstnanci mají v pracovní smlouvě uvedeno jako výplatní termín - do 20.dne následujícího měsíce - může být takto termín sjednán ? Každý měsíc se vyplácí různě podle data zpracování mezd a aktuálních finanč.možností, někdy mají mzdy vyplacené 5.den, někdy 10.den, nejpozději však do 20.
Nebo musí být striktně dán výpl.den a v tento den musí být vypláceno. Děkuji