Paní Emo, je tam jenom písemná forma u předání informací, kdy mají pracovat. Zaměstnanec nic nemusí podepisovat, že oznámení přijal. Informace může být vyvěšena na nástěnce nebo v recepci pro všechny zaměstnance nebo můžete napsat pro jednotlivce. Budete dělat tak, jako dosud. Zaměstnanci našeho rezortu vědí rok dopředu rozvrh jejich směn.
Zdravím
Já zase řeším situaci, kdy naši zaměstnanci na DPP (externí odborníci třeba na druhém konci republiky) konají terénní práce závisející na počasí. Zaměstnavatel souhlasí s tím, aby si dobu výkonu práce určovali v rámci cca měsíce sami, práce samozřejmě musí být vykonána. Dosud to tak dobře fungovalo, jak to ošetřit nově po formální stránce co nejjednodušeji?
Děkuji za nějaké nápady do diskuze.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
30. 11. 2023 14:12
Dobrý den,
moc prosím, jak to řešíte s informační povinností u DPP, normálně dáte při nástupu každému podepsat papír a založíte?
A rozvrhování směn musí být taky podepsané? Např. před začátkem měsíce sepíšu, že daný měsíc bude chodit do práce každé úterý na 4 hodiny, nechám podepsat zaměstnance a pak po skončení měsíce jen přidám další podpis, že docházka odpovídala rozvrhu nebo případně připíšu změnu a nechám znovu podepsat?
Děkuji.