Hlavní navigace

Informační povinnost a rozvrhování směn DPP

  • 30. 11. 2023 14:12

    Dobrý den,

    moc prosím, jak to řešíte s informační povinností u DPP, normálně dáte při nástupu každému podepsat papír a založíte?
    A rozvrhování směn musí být taky podepsané? Např. před začátkem měsíce sepíšu, že daný měsíc bude chodit do práce každé úterý na 4 hodiny, nechám podepsat zaměstnance a pak po skončení měsíce jen přidám další podpis, že docházka odpovídala rozvrhu nebo případně připíšu změnu a nechám znovu podepsat?

    Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 12. 2023 20:12

      EvaLi

      Paní Emo, je tam jenom písemná forma u předání informací, kdy mají pracovat. Zaměstnanec nic nemusí podepisovat, že oznámení přijal. Informace může být vyvěšena na nástěnce nebo v recepci pro všechny zaměstnance nebo můžete napsat pro jednotlivce. Budete dělat tak, jako dosud. Zaměstnanci našeho rezortu vědí rok dopředu rozvrh jejich směn.
      Zdravím

    • 5. 12. 2023 9:55

      horax

      Já zase řeším situaci, kdy naši zaměstnanci na DPP (externí odborníci třeba na druhém konci republiky) konají terénní práce závisející na počasí. Zaměstnavatel souhlasí s tím, aby si dobu výkonu práce určovali v rámci cca měsíce sami, práce samozřejmě musí být vykonána. Dosud to tak dobře fungovalo, jak to ošetřit nově po formální stránce co nejjednodušeji?
      Děkuji za nějaké nápady do diskuze.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).