Montáž EU

  • 9. 7. 2025 19:55

    Dobrý den. Moc se omlouvám, ale nelze filtrovat, proto zkusím položit můj dotaz, úvahu, zda uvažuji správně. Do EU dodáváme EU odběrateli přístroje včetně montáže. Je vytvořena smlouva o dílo na celou dodávku. Ve smlouvě je uvedena cena za přístroje a zvlášť za montáž. Dvěma zalohami nám odběratel uhradil polovinu ceny. Další část má hradit po obdržení přístrojů a zbytek za montáž po provedení montáže. Nyní jsme mu dodali přístroje. Montáž proběhne až za měsíc. Musím nyní vystavit fakturu na část plnění, tedy dodání přístrojů? Mám dodáky z 1.7., 3.7. a 8.7., potvrzené CMR...tedy bych fakturu vystavila s nejnovějším datem dodaku 8.7. A poté po montáži bych vystavila další fakturu jen na montáž. Nebo mohu vystavit fakturu až po montáži dohromady za přístroje a montáž v 8. měsíci? Do intrastatu uvedu pouze přístroje, ale do DPH uvedu přístroje i montáž na řádek dodání služby, třebaže bych fakturovala po částech? Děkuji za pomoc.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).