Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
4. 8. 2025 14:46
Dobrý den,
prosím o radu. Když zaměstnanec přinese k proplacení v hotovosti pokladní doklad z obchodu do 10 tis. kč, musím při účtování VPD zadat i DIČ dodavatele v případě kdy si nárokujeme DPH?
Popř. je možné, aby zaměstnanec 1x za měsíc udělat vyúčtování nakoupeného materiálu a dále tyto peníze jsme mu poslali na jeho bankovní účet s tím, že zaúčtuju jeho vyúčtování jedním interním dokladem, kde bude účtované co doklad to jeden řádek v našem interním dokladu + odečtu DPH - 501+343/333? Nikde však neuvedu IČO nebo DIČ dodavatele, tohle mi software neumožní. Každý doklad by byl do 10 tis. kč.
Máme spoustu dokladů od zaměstnanců, kteří kupují drobný materiál. Pokud by udělali vyúčtování 1x za měsíc a vše by se odehrálo na jednom dokladu, ušetřilo by nám to čas.
Děkuji moc za radu.
Katka