Přídavek na dítě - problém s OSSZ

• (neregistrovaný)

5. 1. 2006 20:10

Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat.

Jsem student a OSSZ mě zastavila vydávaní dávek přídavky na dítě.

Jejich odůvodněním je že

"Jako příjemce dávky přídavek na dítě jste byl(a) písemně vyzván(a), abyste osvedčil(a) rozhodné skutečnosti pro nárok na tuto dávku, její výši nebo výplatu. Měl(a) jste osvědčit tyto skutečnosti: u přehledu příjmů osoby pro osobu xxx-otec je na FÚ vyměřovací řízení neukončeno, proto vám byla výplata zastavena."

Při žádosti jsem přikládal potvrzeních svých příjmů, potvrzení příjmů matky a u potvrzení u příjmů u otce (OSVČ) byla zatrhnuta možnost, ať si zjistí sami na finančním úřadě.

Při zmíněném předvolání otec volal své refernce a ta mu řekla, že tam je všechno v pořádku, že si OSSZ asi špatně zažádala. Řekl jsem všechno ty refernce a ona že budou čekat, jak se ozvou z FÚ.
    Řikala něco, že ty žádosti nechodí přímo, ale přes nějaké ministerstva, ještě řikala, že nejsem sám, že takovejch lidí je víc. Nevim co si o tom mám myslet, to si musej zařídit oni, ne? Vyměřovací řízení je jejich práce? Teď mám 14dní na odvolaní a mám chuť jim napsat nějakej dopis. Protože mluvená neplatí ...
    Otec, když mluvil s tou ženskou s FÚ, tak prý říkala, že tam OSSZ posílá nějaký zoufalce ....

Prosím, poradíte někdo jak mám postupovat? Nechci být poslíček mezi FÚ a OSSZ. Nemám čas někde čekat na úřadech ... kde mě budou posílat od čerta k dáblu :).

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 6. 1. 2006 14:35

AnonymníJiřinaH. (neregistrovaný)

Re: Přídavek na dítě - problém s OSSZ
      Obraťte se přímo na Škromacha, ten tvrdil,že úřady nebudou obíhat lidi,ale papíry a úředníci..:)

• 6. 1. 2006 16:42

Anonymní (neregistrovaný)

Být vámi tak raději obíhám abych vůbec něco dostala.

• 6. 1. 2006 21:36