REKLAMACE

  • (neregistrovaný)

    12. 1. 2006 12:52

    CHTĚLA BY JSEM PORADIT, DNE 21.12.2005 JSEM BYLA V OBCHODĚ NECHAT SI VYMĚNIT ZBOŽÍ..PŮVODNÍ ZA JINÉ (NECHTĚLA JSEM VRÁTIT PENÍZE) PRODAVAČKY MI VŠAK ŘÍKALY,ŽE BOHUŽEL MĚNILY ZBOŽÍ POUZE DO KONCE ROKU A NYNÍ,UŽ MÁM SMŮLU.ŘEŠÍ TOTO NĚJAKÝ ZÁKON ?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 1. 2006 13:25

      business.center.cz (neregistrovaný)

      Re: REKLAMACE
      Výměnu bezvadného zboží za jiné je čistě dobrou vůlí prodávajího a žádný zákon ho neupravuje. Není na něj právní nárok.

      Výjimkou může být leda individuální závazek prodávajího učiněný před uskutečněním prodeje. Např. pokud ve své propagaci prohlašuje "možnost vrácení zboží do 30 dnů" nebo "bezplatná výmněna nevyhovujícího zboží za jiné" atp. atp. Teoreticky i stačí, pokud Vám prodavačka výměnu při nákupu slíbí, ale to se pak těžko dokazuje.

      Robert Haken

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).