Reklamace přepravy

  • (neregistrovaný)

    26. 1. 2006 13:05

    Dobrý den,
    ráda bych se zeptala, jak je to s reklamací přepravy zboží.
    Objednala jsem si prostřednictvím internetu zboží (dopravu jsme nehradili cena za zboží byla přes 10 000 Kč a prodávající v tomto případě hradil přepravu). Zboží jsme odebrali, bohužel jsme až po 3 měsících zjistili, že na zboží ( jedná se o vanu) je prasklina na horním okraji. Zboží jsem reklamovala u prodávajícího, ale ten mi telefonicky sdělil, že poškození se musí hlásit do 3 dnů od převzetí a písemně na reklamaci reagoval po uregnci až po 2 měsících s tím, že zaslal pouze vyjádření přepravce s odvoláním na jeho manipulační řád, že reklamaci skryté vady lze uplatnit do 3 dnů a že se jedná dlohou dobu. Poraďte mi prosím, zda na uplatnění reklamace má kupující opravdu poze 3 dny. Děkuji za pomoc. S podravem L.Zemanová

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).