Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
15. 2. 2006 8:31
dobrý den,
před rokem jsem zakoupil mobilní telefon v Electroworld HK.Objevila se závada software,což jsem reklamoval a mobil byl opraven.Nyní po 2 měsících provozu se opět objevila ta samá závada,takže jsem opět navštívil výše uvednou prodejnu s reklamací .Mám nárok na vrácení peněz, příp.odstoupení od smlouvy ?Nebo na jiný podobný krok.O zboží již nemám zájem není na něj spolehnutí.Prodavač mi tvrdil, že až po třetí reklamaci, lze vrátit peníze, nebo vyměnit zboží.Což se mi moc nezdá, navíc se reklamacemi mi vznikají vícenáklady v podobě cesty cca 50 km.
Prosím o radu
děkuji