před rokem jsem zakoupil mobilní telefon v Electroworld HK.Objevila se závada software,což jsem reklamoval a mobil byl opraven.Nyní po 2 měsících provozu se opět objevila ta samá závada,takže jsem opět navštívil výše uvednou prodejnu s reklamací .Mám nárok na vrácení peněz, příp.odstoupení od smlouvy ?Nebo na jiný podobný krok.O zboží již nemám zájem není na něj spolehnutí.Prodavač mi tvrdil, že až po třetí reklamaci, lze vrátit peníze, nebo vyměnit zboží.Což se mi moc nezdá, navíc se reklamacemi mi vznikají vícenáklady v podobě cesty cca 50 km. Prosím o radu děkuji
15. 2. 2006 8:31
dobrý den,
před rokem jsem zakoupil mobilní telefon v Electroworld HK.Objevila se závada software,což jsem reklamoval a mobil byl opraven.Nyní po 2 měsících provozu se opět objevila ta samá závada,takže jsem opět navštívil výše uvednou prodejnu s reklamací .Mám nárok na vrácení peněz, příp.odstoupení od smlouvy ?Nebo na jiný podobný krok.O zboží již nemám zájem není na něj spolehnutí.Prodavač mi tvrdil, že až po třetí reklamaci, lze vrátit peníze, nebo vyměnit zboží.Což se mi moc nezdá, navíc se reklamacemi mi vznikají vícenáklady v podobě cesty cca 50 km.
Prosím o radu
děkuji