Reklamace mobilního telefonu

  • (neregistrovaný)

    15. 2. 2006 8:31

    dobrý den,

    před rokem jsem zakoupil mobilní telefon v Electroworld HK.Objevila se závada software,což jsem reklamoval a mobil byl opraven.Nyní po 2 měsících provozu se opět objevila ta samá závada,takže jsem opět navštívil výše uvednou prodejnu s reklamací .Mám nárok na vrácení peněz, příp.odstoupení od smlouvy ?Nebo na jiný podobný krok.O zboží již nemám zájem není na něj spolehnutí.Prodavač mi tvrdil, že až po třetí reklamaci, lze vrátit peníze, nebo vyměnit zboží.Což se mi moc nezdá, navíc se reklamacemi mi vznikají vícenáklady v podobě cesty cca 50 km.
    Prosím o radu
    děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 15. 2. 2006 10:52

      právník (neregistrovaný)

      Re: reklamace mobilního telefonu
      zkuste www.spotrebitele.cz nebo www.sos.spotrebitele.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).