Pracovní úraz - prosím poraďte

  • (neregistrovaný)

    21. 2. 2006 9:08

    Zaměstnanec měl pracovní úraz v říjnu 2005. Zaměstnavatel sepsal Záznam o úrazu a odeslal na OSSZ, Zdravotní pojišťovnu a Inspektorát bezpečnosti práce. V únoru 2006 se zaměstnanec po pracovní neschopnosti vrátil do práce. Jak postupovat při odškodnění pracovního úrazu? Zaměstnavatel má zákonné pojištění odpovědnosti u České pojišťovny. Musí sám zaměstnanec požádat zaměstnavatele o odškodnění nebo zaměstnavatel automaticky vyplní pro pojišťovnu Oznámení škodní události a potvrzení o ztrátě na výdělku? A jak je to s hodnocením bolestného? Měl by přinést zaměstnanec vyplněný formulář od lékaře sám nebo mu zaměstnavatel musí dát formulář, který si odnese k vyplnění lékaři.
    A jaké jsou další povinnosti zaměstnavatele?Prosím poraďte, nemám s tímto zkušenosti. Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 2. 2006 9:12

      Lenka S (neregistrovaný)

      Re: Pracovní úraz - prosím poraďte
      Sice nevím, jestli to je povinnost zaměstnavatele za zákona, ale já bych to všechno automaticky zařídila sama... Formuláře si přeci stáhnete z netu, takže s tím zase až tak velká práce není.

    • 21. 2. 2006 9:57

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: Pracovní úraz - prosím poraďte
      stáhla jsem všechny tiskopisy, tiskopis bolestného dávám zaměstnanci, až mi přinese tak vyplním Hlášení o poj....přiložím výpočet ztráty na výdělku,vyplněné bolestné a odešlu k odškodnění...

    • 21. 2. 2006 23:13

      Líba (neregistrovaný)

      Re: Pracovní úraz - prosím poraďte
      Děkuji za radu, formuláře jsem si stáhla, už vyplňuju. Doufám, že to mám všechno.Ještě jednou dík. Líba

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).