Re: Pracovní úraz - prosím poraďte
Děkuji za radu, formuláře jsem si stáhla, už vyplňuju. Doufám, že to mám všechno.Ještě jednou dík. Líba
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
21. 2. 2006 9:08
Zaměstnanec měl pracovní úraz v říjnu 2005. Zaměstnavatel sepsal Záznam o úrazu a odeslal na OSSZ, Zdravotní pojišťovnu a Inspektorát bezpečnosti práce. V únoru 2006 se zaměstnanec po pracovní neschopnosti vrátil do práce. Jak postupovat při odškodnění pracovního úrazu? Zaměstnavatel má zákonné pojištění odpovědnosti u České pojišťovny. Musí sám zaměstnanec požádat zaměstnavatele o odškodnění nebo zaměstnavatel automaticky vyplní pro pojišťovnu Oznámení škodní události a potvrzení o ztrátě na výdělku? A jak je to s hodnocením bolestného? Měl by přinést zaměstnanec vyplněný formulář od lékaře sám nebo mu zaměstnavatel musí dát formulář, který si odnese k vyplnění lékaři.
A jaké jsou další povinnosti zaměstnavatele?Prosím poraďte, nemám s tímto zkušenosti. Děkuji.