Re: Náplň práce
Především by Vaše firma měla mít organizační řád nebo podobný dokument, kde by byly jednotlivé funkce uvedeny včetně náplně práce a jejího rozahu. Nikde není dáno, že jedna pracovnice nemůže dělat mzdy i personalistiku, ale důležité je, co máte v prac.smlouvě a jakým způsobem Vám toto mění- písemně dodatkem, nebo jen ústně?
Takovéto problémy by u každé firmy měl řešit systém interních norem, který by upravil jednotlivé oblasti činnosti a povinnosti zaměstnanců.
Re: Náplň práce
I když jsme velká organizace tak organizační řád s popisem funkcí nemáme. Naše oddělení dělá pouze mzdy a personalistikou se nezabývá. Práve proto se tomu chceme bránit jelikož je to šibeniční práce a ještě větší šibeniční termín. Připadá nám, že za nesplnění nás pak vyhodí (máme takový dojem). V dodatku mám pouze Koordinátor týmu mzdové agendy a pracovní povinnosti a popis práce byly se zaměstnancem projednány před podpisem této pracovní smlouvy. Takže jenom ústně žádný písemný popis.Prosím radu
Re: Náplň práce
V takovém případě Vám asi těžko poradím já někdo někdo jiný. Když ústně, tak i změny ústně a pokud nepřistoupíte na ústní příkazy nadřízeného, může to skutečně skončit i výpovědí.
Je to klasiký případ toho, jak se některé firmy brání přesnému stanovení funkcí, náplní, odpovědnosti a td. a většinou tam je jen jeden důvod- aby mohly kdykoliv se zaměstnanci zamést.Bohužel.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
28. 2. 2006 8:02
Mám v pracovní smlouvě jako profesi: Koordinátor týmu mzdové agendy. Nyní mám pracovat na pracovní době - určovat jak ktrý zaměstnanec pracuje, rozdělit je do určitých skupin - nerovnoměrná, rovnoměrná, směny a k tomu určovat nároky na dovolenou atd. Myslím si, že pracovní dobou se mají zabývat personalisti a mzdová účetní pak následně stanovit dovolenou. Kde najdu co má dělat mzdová účetní a co personalista.