Pracuji jako účetní ve firmě čtvrtým měsícem a dnes jsem se dozvěděla, že firma má dceřinnou společnost. Její činnost je však pozastavena, nevykazuje tedy žádnou činnost. Jeninně pohyb na běžném účtě této dceřinné společnosti nějaký probíhá. Nevím si rady, jak o tom účtovat...asi vše (tedy jen evidenci bankovního účtu) vést paralelně s hlavní firmou, ale odděleně. A co Závěrka a přiznání k dani z příjmů, je nutné ho podávat? Setkávám se s tímto poprvé a budu vděčná za pomoc.
10. 3. 2006 11:30
Pracuji jako účetní ve firmě čtvrtým měsícem a dnes jsem se dozvěděla, že firma má dceřinnou společnost. Její činnost je však pozastavena, nevykazuje tedy žádnou činnost. Jeninně pohyb na běžném účtě této dceřinné společnosti nějaký probíhá. Nevím si rady, jak o tom účtovat...asi vše (tedy jen evidenci bankovního účtu) vést paralelně s hlavní firmou, ale odděleně. A co Závěrka a přiznání k dani z příjmů, je nutné ho podávat? Setkávám se s tímto poprvé a budu vděčná za pomoc.