DPP a VRACENI DANE u STUDENTA

• (neregistrovaný)

22. 3. 2006 21:27

Dobry den,
    jsem student a zacal jsem pracovat ve firme, kde bych mel dostavat mesicne 10 000.- (dlouhodobe). Je to na dohodu o provedeni prace. U podpisu smlouvy by chteli, abych vyplnil "ruzovej papir". Nevim nic o vraceni dane (tzn. ze budu ted inkasovat 10 000 a pak mi financak jeste neco vrati - to je muj ideal :) ). Co se zmeni podepsanim/nepodepsanim toho papiru? to pak z tech deseti tacku co mi prijdou na ucet jeste muset i neco platit??? Daji mi deset tak i tak (jestli podepisu nebo ne..) tak co mam delat? (Prej kdybych to podepsal jinde (u jinyho zamestnavatele - coz jsem neudelal), tak to u nich podepisovat nemuzu.. tak co jim mam rict? :D Podepsat to nebo ne? popripade mi prosim sdelte vyhody/nevyhody, dik moc :)

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 3. 2006 22:22

anonymous (neregistrovaný)

Re: DPP a VRACENI DANE u STUDENTA
      ....Pokud nemáš podepsané Prohlášení poplatníka daně u jiného zaměstnavatele, je pro Tebe výhodné ho podepsat a doložit potvrzení o studiu - budeš mít nižší daně. Jedná se o to, že se Tě ptali schválně zda ho chceš podepsat - je to na Tobě a oni nevědí zda ho nemáš podepsané ještě u jiného zaměstnavatele. Jde o to, že toto prohlášení můžeš mít vždy na danou dobu podepsané jen u jednoho zaměstnavatele.

• 22. 3. 2006 22:24

Jirka (neregistrovaný)

ja ale zadnou dan neplatim, ne? ja od nich dostanu 10 000, pokud podepisu i pokud ne, safra, uz z toho nechci nic platit, chci naopak neco jeste dostat od financaku :D

• 22. 3. 2006 22:52

anonymous (neregistrovaný)

...ale ano, platíš. Takhle ale budeš mít daně nižší.

• 22. 3. 2006 22:54

Jirka (neregistrovaný)

a to jako z tech deseti budu platit 20% ?!? to me nepotesilo :((((

• 22. 3. 2006 23:19

Jiřka (neregistrovaný)