Dobrý den, prosím poraďte mi. Nakupujeme stravenky od 3 různých dodavatelů. Nevím jak tyto stravenky účetně evidovat. Je lepší je vést na 213 nebo dávat rovnou do N? Prodej stravenek proti tomu opět na 213 nebo do V? A jak to je s DPH -kdy s 19%, 5% a kdy 0%? Každý dodavatel má jinou cenu stravenky, jak vyřešit cenu pro zaměstnance - stanovit jednu cenu pro všechny a nebo přesně rozpočítat na 45%? Prosím o radu, mám v tom hrozný guláš.Děkuji
6. 4. 2006 7:39
Dobrý den, prosím poraďte mi.
Nakupujeme stravenky od 3 různých dodavatelů. Nevím jak tyto stravenky účetně evidovat. Je lepší je vést na 213 nebo dávat rovnou do N? Prodej stravenek proti tomu opět na 213 nebo do V? A jak to je s DPH -kdy s 19%, 5% a kdy 0%?
Každý dodavatel má jinou cenu stravenky, jak vyřešit cenu pro zaměstnance - stanovit jednu cenu pro všechny a nebo přesně rozpočítat na 45%? Prosím o radu, mám v tom hrozný guláš.Děkuji