Výpovědˇ

• (neregistrovaný)

10. 4. 2006 15:03

prosim o radu...podala jsem vypoved ze zamestnani kde stale jeste pracuji jako prodavacka,ale jeste mi nebyla podepsana.Dnes mi moje vedozuci volala ze mi vypoved nepodepise protoze jsem do vypovedi podala duvod vypovedi a to:zadam o rozvazani pracovniho pomeru v souvislosti se zhorsujicimi se podminkami.A tim padem se informovala v uctarne ze to nema podepisovat dokud tam ty zhorsujici podminky nevypisu konkretne a ze nedostala predem zadnou pisemnou stiznost takze mam prinest novou vypoved se vsim vypsanym nebo bez te vety,ktera je duvodem (v souvislosti se zhorsujicimi se podminkami)Prosim poradte,zakon o nicem takovem prece nehovori nebo ano?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 10. 4. 2006 15:10

pája (neregistrovaný)

Re: výpovědˇ
      Podle dotazu jste podala zaměstnavateli žádost o rozvázání pracovního poměru Dohodou, tam musí zaměstnavatel souhlasit a dohodu podepsat. K tomu ho nemůžete nijak donutit. Důvod, který tam chcete uvést nic nezmění na skutečnosti, že chcete skončit prac.poměr.
      Jestliže nebude zaměstnavatel souhlasit s Dohodou, zbývá Vám už jenom možnost podat skutečnou výpověď, jako Váš jednostranný pracovněprávní úkon, se kterým už zaměstnavatel nemusí souhlasit a nic podepisovat, ale musíte dodržet dvouměsíční výpovědní dobu.

Takže záleží na Vás, jestli nebudete trvat na uvedení důvodů Dohody o ukončení pr.poměru nebo zda se rozhodnete pro možnost výpovědi.

• 10. 4. 2006 15:17

betty (neregistrovaný)

ˇ
      ne,ne nejedna se o vypoved dohodou, ale dvoumesicni vypovedni dobu.I tak ma pravo mi ji nepodepsat?

• 10. 4. 2006 15:34

anonym (neregistrovaný)

jenom musíte doložit, že ji zaměstnavatel obdržel, a správně odpočítat výpovědní lhůtu, ta začíná běžet 1. dne následujícího měsíce od doručení, doufám, že vás nepletu.Zaměstnavatel ji podepisovat nemusí , jak je psáno výše.

• 10. 4. 2006 15:39

pája (neregistrovaný)