Registrační pokladna

  • (neregistrovaný)

    11. 4. 2006 10:54

    Prosím o radu, jsem FO, podnikám v oblasti nakládání s odpady,
    provádím výkup a sběr za hotové i přes fakturu dodavatelů.
    Odpady třídím a dále prodávám osobám oprávněným k nakládání s odpady. Za hotové prodávám minimálně, téměř veškeré úhrady za faktury za odpad mi odběratelé hradí na účet. Nevím zda v tomto případě jsem povinen mít registrační pokladnu.
    Dále provozuji maloobchod elektronickým zbožím, na tuto činnost si registrační pokladnu pořídím.
    Předem děkuji za rady. Petr

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 4. 2006 18:32

      Vlaďka (neregistrovaný)

      Re: Registrační pokladna
      Registrační pokladnu jsou povinni mít podnikatelé v pohostinství a v maloobchodě, jinak ne. Samozřejmě až od 1.1.2007, pokud si ji pořídí do 30.6.2006, mají nárok na odpočet z DPFO, někteří vyčkávají až jak dopadnou volby, ODS se nechala slyšet, že to zruší.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).