Mám nový účetní program, v evidenci, kterou vytisknu po zaúčtování mám uveden základ,DPH,celkem,datum UZP,popis. Není tam ale uvedeno DIČ.Dělám souhrný doklad na nákup zboží 1x za měsíc, ale od různých dodavatelů,a nemám možnost je při zaúčtování přiřadit k jednotlivým dodavatelům-musela bych každý doklad účtovat zvlášť-to je hrozně objemné.Co poruším tím souhrným dokladem, ze kterého nejde zjistit, od kterého dodavatele jsme nakoupili/protože jsou tam všichni/?
11. 4. 2006 14:44
Mám nový účetní program, v evidenci, kterou vytisknu po zaúčtování mám uveden základ,DPH,celkem,datum UZP,popis. Není tam ale uvedeno DIČ.Dělám souhrný doklad na nákup zboží 1x za měsíc, ale od různých dodavatelů,a nemám možnost je při zaúčtování přiřadit k jednotlivým dodavatelům-musela bych každý doklad účtovat zvlášť-to je hrozně objemné.Co poruším tím souhrným dokladem, ze kterého nejde zjistit, od kterého dodavatele jsme nakoupili/protože jsou tam všichni/?