Jak mám zaevidovat platební kalendář v DE. Používám účto. Chci ho dát do závazků. Mám ho evidovat jako fakturu došlou nebo se používá nějaká jiná zkratka. Prosím poraďte. Díky
2) Ještě jsem potřeboval poradit s reklamací piva. Viz níže. Přijatá platba za vadné zboží - mám dát do příjmu, nebo ponížit výdaje? Nebo je to jedno. Dobropis jsem nedostal. Mám pouze reklamační protokoly a došlé peníze.
12. 4. 2006 14:33
Jak mám zaevidovat platební kalendář v DE. Používám účto. Chci ho dát do závazků. Mám ho evidovat jako fakturu došlou nebo se používá nějaká jiná zkratka. Prosím poraďte. Díky
2) Ještě jsem potřeboval poradit s reklamací piva. Viz níže.
Přijatá platba za vadné zboží - mám dát do příjmu, nebo ponížit výdaje? Nebo je to jedno. Dobropis jsem nedostal. Mám pouze reklamační protokoly a došlé peníze.