Re: reklamace provedených prací
Pokud jde o řešení Vašeho problému, je vhodné zhotovitele písemně upozornit, že pokud ve Vámi stanovené lhůtě neodstraní vady, zadáte odstranění vad jinému zhotoviteli a budete požadovat náhradu veškerých nákladů.
Pochopitelně však nelze vyloučit, že pokud zhotovitel dobrovolně náklady neuhradí, budete se jich muset domáhat soudní cestou.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
13. 4. 2006 11:01
V březnu 2006 to byly dva roky, co nám stavební firma na novostavbě provedla pokrytí střechy + oplechování.
V říjnu minulého roku jsme se do domu nastěhovali a při silnějším větru pozorujeme "rachot" ze střechy způsobený nedostatečným upevněním plechů na štítové nadezdívce, komínu.
25. 1. jsem do stavební firmy volala ohlendě reklamace (a ještě týž den jsem pro jistotu poslala doporučeně dopis s popisem vady), majitel mi v lednu přislíbil, že "až sleze sníh", že to dají dopořádku. Sníh už slezl, do firmy jsem volala před 2 týdny a opět se mi dostalo ujištění, že "až budou mít cestu kolem" (dům je 17 km od sídla firmy), že vadu opraví.
Už mě unavuje neustále se "doprošovat" odstranění reklamované vady, mám chuť do firmy doporučeně napsat, že pokud vadu do týdne neodstraní, najmu si odbornou firmu, která vadu odstraní a budu požadovat uhrazení částky, kterou zaplatím najaté firmě.
Poradíte mi, jak postupovat, když firma dělá "mrtvého brouka" a k odstranění reklamované vady se nemá?