Re: Jak zaúčtovat veletrh ?
Reklamní a propagační předměty dáváme na 501. Analytikou rozlišujeme předměty, které splňují podmínky ZDP pro daňovou uznatelnost a ostatní, které je nesplňují.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
18. 4. 2006 13:24
Dobry den, poprve budeme vystavovat na veletrhu v Brne a rada bych se zeptala, kam uctujete naklady s vystavou spojene. Je to napr. pronajem plochy (coz bych dala na 518) , ale co s pripojkou elektro, uklid, katalog, zápis do katalogu atd. Taky vse na 518 ? Nebo je na to zvlast ucet ? Prosim poradte, at to nezauctuji chybne.
Dekuji.