Jak zaúčtovat veletrh ?

  • (neregistrovaný)

    18. 4. 2006 13:24

    Dobry den, poprve budeme vystavovat na veletrhu v Brne a rada bych se zeptala, kam uctujete naklady s vystavou spojene. Je to napr. pronajem plochy (coz bych dala na 518) , ale co s pripojkou elektro, uklid, katalog, zápis do katalogu atd. Taky vse na 518 ? Nebo je na to zvlast ucet ? Prosim poradte, at to nezauctuji chybne.
    Dekuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 4. 2006 13:30

      Anonym (neregistrovaný)

      Re: Jak zaúčtovat veletrh ?
      Aha. Dekuji. A na 518, analytika pro reklamu davate potom vzdycky i dalsi reklamni a propagacni materialy? Asi s tim brzy obchodnik vyrukuje, tak at vim, kam s tim... Dekuji

    • 18. 4. 2006 13:38

      al (neregistrovaný)

      Re: Jak zaúčtovat veletrh ?
      Reklamní a propagační předměty dáváme na 501. Analytikou rozlišujeme předměty, které splňují podmínky ZDP pro daňovou uznatelnost a ostatní, které je nesplňují.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).