Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
19. 4. 2006 18:28
Zdravím.
Reklamoval jsem 3x PC BRAVE. Vždy s více závadami a odstraněna byla vždy jen jedna (rozchozen zvuk, proveden FLASH BIOSu na verzi VTA44, FLASH BISOu na verzi VTA47), ta druhá, že se PC samovolně restartuje, odstraněna nikdy nebyla. V servisním listu bylo uvedeno, že se tato závada neprojevila. Vždy se ale jednalo o záruční servis.
Čtvrtou reklamaci jsem uplatňoval u prodejce (ne u autorizovaného servisu), protože nový vlastník značky BRAVE odmítl servisovat PC které nevyrobil. Prodejce - MAKRO, PC odeslali vlastnímu servisnímu středisku a vrátili jako opravené s textem: "Opraveno, oprava základní desky FIC, FLASH BIOSU na verzi VTA47". Problém byl v tom, že po cca týdnu se závada opět projevila. Bylo to ovšem ve chvíli, kdy mi již vypršela 2 letá zákura a MAKRO mi oznámilo, že se řídí tím co je na posledním servisním listě a nebrali v potaz mou připomínku, že mi bylo vráceno neopravené zboží. Zajímlo by mě, jestli je možné nějak napadnout poslední reklamaci, že mi bylo vráceno neopravené zboží. Nebo žádat vrácení peněz. Ty mi mimochodem nevrátili kvůli větě "Závada se během 2hod provozu neprojevila" z prvních 3 reklamací.
Děkuji za reakce.