Problémová reklamace

  • (neregistrovaný)

    2. 5. 2006 18:25

    Manžel reklamoval loni na podzim hor.kolo,u kterého je evidentní výrobní vada.Má jej už téměř 2 roky, a ikdyž na potíže upozornil dříve,prodejce neměl zájem s tím něco dělat.Pak začal poukazovat na to,že výrobce reklamaci neuznal s tím,že jde o běžné opotřebení.
    Bohužel jsme narazili na hodně protřelého prodejce,který umí v levárnách očividně chodit.Takže neuznal další reklamaci,i když u toho byla už i ČOI.Ta ale není prý kompetentní tento spor posuzovat.
    Nyní jsme reklamovali kolo opět,s tím,že jde o třetí reklamaci.Prodejce ale tvrdí,že jde o druhou,protože poprve nebyla reklamace uznána.Jednoznačně se tu hraje na čas a kdo z koho!
    Jediný soudní znalec přes kola z našeho okolí je s ním jasně spřažen.
    Navíc kolo při manipulaci poškodili,ale prodejce na to odmítl dát vědomně potvrzení,tudíž mu to nedokáže.
    Dodnes to není dořešeno.Moc prosím o radu,máme v tom hodně peněz.Existuje nějaká jiná cesta než soudní?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 5. 2006 10:14

      ***** (neregistrovaný)

      Re: Problémová reklamace
      Třetí stejná reklamace, nebo čtvrtá, pak se vrací peníze. Pokud dodavatel zboží neuzná reklamaci, tak prodejce nemá z čeho vám vrátit peníze. Pokud neco dáváte do reklamace je dobré vždy udělat zápis, co a v jakém to bylo stavu a pak to samé při převzetí. Takže by jste měli písemně i to že Vám kolo poškodili.

    • 3. 5. 2006 13:01

      Diana (neregistrovaný)

      Re: Problémová reklamace
      Jak jsem psala,prodejce tvrdí,že je to teprve DRUHÁ reklamace,jelikož prý první nebyla uznána.Dobře,ale pokud to bude 3.reklamace a mám nárok na peníze,co dělat,když mi je nechce prodejce vrátit?A co se týče zápisů,prodejce si píše co chce a není na něj metr!!!ČOI to nezajímá.
      Na poškozené kolo manžel chtěl potvrzení,ale jak jsem psala,prodejce mu jej nechtěl záměrně napsat!Co mi radíte dál?Děkuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).