Za chyby se platí!

  • (neregistrovaný)

    4. 5. 2006 17:32

    Dnes mám "den blbec"! Mému klientovi vyměřila ZP penále z důvodu neplacení zdravotního pojištění. Vše jsem zkontrolovala, platí vždy k 5.dni, takže jsem si byla jistá, že se "opět" spletli jako vloni. Jenže jsem zjistila, že jsme ZP sice platili, ale na jiný účet. Chybu jsem udělala já, jelikož klientům vystavuji tzv. daňový kalendář, kde jsou uvedeny částky, čísla účtů, v.s. a k.s.Číslo účtu samozřejmě bylo zkopírováno podle manželky, a oni při zadávání trvalých příkazů si toho taky nevšimli. No to se mi teď prodraží, ale za chyby se platí!
    Máte někdo zkušenost s tím, když požádám o prominutí penále z důvodu odstranění tvrdosti dle §53a, zda něco prominou? Musí být před podáním žádosti zaplaceno nejen dlužné pojistné, ale i vyměřené penále?
    Díky za Vaše reakce a názory.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).