Musíme mít registrační pokladnu ?

  • (neregistrovaný)

    9. 5. 2006 18:16

    chci se zeptat podnikáme jako právnická osoba v oboru služeb,na provozovně nám jdou všechny tržby přes PC program.Jak tržby od firem tak minimálně od zákazníků. Vlastníme ŽL na maloobchodní prodej ale ve skutečnosti zatím neprodáváme nic, ŽL byl vystaven ale žádný prodej se neuskutečnil. žádný obchod nemáme.
    myslíme si,že od 1.1.2007 nemusíme mít tuto pokladnu, do té doby než začneme prodávat nějaké zboží.
    Co si o tom myslíte? děkujeme

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 5. 2006 22:51

      Emil (neregistrovaný)

      Re: musíme mít registrační pokladnu ?
      +Naše názory budou asi nepodstatné. Abych vám pomohl v rozhodování, tak doporučuji: vpravo nahoře na této stránce je volná kolonka a pod ní je napsáno "vyhledej". Do volného místa napište "registrační pokladny" a klikněte. Dostanete přehled všeho co se registračních pokladen týká. Co je zeleně, je přístupné na kliknutí.+

    • 10. 5. 2006 8:43

      Petra (neregistrovaný)

      Re: musíme mít registrační pokladnu ?
      Tohle už jsem taky řešila. Naše firma poskytuje služby. Vše pouze na faktury (40 FV/rok), z 90% hrazené převodem. Rovněž máme ŽL na Nákup a prodej, ale občas jen prodáme nějaký vyřazený majetek. Na můj dotaz mi přímo na FÚ sdělili, že v našem případě registrační pokladnu mít nemusíme.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).