Re: Prosím nesedí mi HV v rozvaze a výsl
To bych nedělala, opravdu jsou na to úřady zvyklý. Jak FÚ, tak i bankovní instituce.
Z toho si nic nedělejte, je to daný zaokrouhlováním. Mě to dělá program taky a když jsem se ptala programátorů, tak se s tím nic dělat nedá. Mám zjištěno, že to FÚ akceptuje. Hlavně Vám musí sedět rozvaha a výsledovka, když si ji dáte nezaokrouhlovat - to musí sedět na desetních, jak dáte zaokrouhlední na tisíce, zaokrouhlí si to jedno nahoru a jedno dolů. Taky nechápu, ale nic s tím neuděláme...
+Rozdíl skutečně nemůže být, při dalším zpracování by musili hledat chybu. Dal bych dost za to, kdybych někde věrohodně zjistil, jestli všechny ty pracně získané a upravení údaje (např.přílohy k daňovému příznání) někdo čte. Je to tedy hodně let, ale v tisku byl uveřejněna poznámka, že autor asi na patnácté stránce velkého elaborátu nabídl tomu, kdo to dočte až tam, aby se dotyčný přihlásil na uvedenou adresu o soudek vína. Nepřihlásil se nikdo.
Prima nápad, asi to zkusím :-))))
+Rozdíl skutečně nemůže být, při dalším zpracování by
>musili hledat chybu. Dal bych dost za to, kdybych
>někde věrohodně zjistil, jestli všechny ty pracně získané
>a upravení údaje (např.přílohy k daňovému příznání)
>někdo čte. Je to tedy hodně let, ale v tisku byl
>uveřejněna poznámka, že autor asi na patnácté stránce
>velkého elaborátu nabídl tomu, kdo to dočte až tam, aby se
>dotyčný přihlásil na uvedenou adresu o soudek vína.
>Nepřihlásil se nikdo.
Hmm, že bych do příloh k daňovému přiznání začala dopisovat výzvu pro berní úředníky: Kdo to dočte sem, ať se přihlásí o 500 CZK na adrese ...? Budu o tom přemýšlet a možná to časem zkusím :-)))
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?