Zrušení prodejny

  • (neregistrovaný)

    21. 5. 2006 20:29

    Potřebovala bych poradit.Mám zakoupený výrobek v jistém obchodě.Chtěla jsem jej po třetí reklamovat, ale zjistila jsem, že je obchod zrušen.Výrobek je nefunkční, je v záruční době, ale já už bych za něj chtěla vrátit peníze, protože jde o třetí stejnou závadu a já s ním nejsem spokojena.Co mám dělat?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 5. 2006 14:27

      Adin (neregistrovaný)

      Re: Zrušení prodejny
      Jen obchod, ale firma mi odmítá vyplatit peníze.Za závazky prodejen neručí.

    • 23. 5. 2006 7:08

      graver (neregistrovaný)

      Re: Zrušení prodejny
      >>>Potřebovala bych poradit.Mám zakoupený výrobek v
      >>>jistém obchodě.Chtěla jsem jej po třetí reklamovat,
      >>>ale
      >>>zjistila jsem, že je obchod zrušen.Výrobek je
      >>>nefunkční,
      >>>je v záruční době, ale já už bych za něj chtěla
      >>>vrátit
      >>>peníze, protože jde o třetí stejnou závadu a já s ním
      >>>nejsem spokojena.Co mám dělat?
      >>
      >>je zrušen jen obchod, nebo i firma, která jej
      >>prodala?
      Pokud je zrušena firma, musí na ŽÚ oznámit, kde a jak mohou zákazníci uplatnit reklamaci.
      >Jen obchod, ale firma mi odmítá vyplatit peníze.Za
      >závazky prodejen neručí.
      Ale jistě že ručí. Vaším smluvním partnerem je firma, ne její prodejna.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).