Rozpracovanost zakázek

  • (neregistrovaný)

    24. 5. 2006 13:51

    Dobrý den,
    vím, že se to tady už mockrát řešilo, ale přesto prosím o radu. Jsme stavební firma a eviduji jednotlivé zakázky, kde rozepisuji materiál, služby, mzdy. Jak správně stanovit ostatní provozní náklady?? Mám sečíst všechny ostatní náklady (telefon, nájem, kancelářské potřeby, mzdy, které nepřímo souvisí..)a vynásobit nějakým %? A podle jakého klíče napasovat na konkrétní zakázky?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 5. 2006 19:15

      Šárka (neregistrovaný)

      Re: Rozpracovanost zakázek
      My máme ve vnitřní směrnici stanoveno určité procento ke spotřebovaným - vykázanám mzdám. O toto procento navýším vykázané mzdy a je to. V tomto procentu jsou "schované" všechny ostatní režijní náklady. Možná by stálo za to,aby jste si spočítala,kolik u Vás je režie ke mzdám a to by jste mohla mít jako podklad pro tuto směrnici a dopočet rozpracovanosti.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).