Dobropis

  • (neregistrovaný)

    8. 6. 2006 10:40

    Vystavím dobropis na zboží, které jsem příjmul (132/131). Toto zboží mi je zákazníkem reklamováno. Vystavím mu dobropis jak ho mám zaúčtovat? Zákazníkovi vracím v rámci uznané reklamace peníze.


    A pokud dodavateli vracím zboží jen proto že ho nepotřebuji vystaví mi dobropis - toto zboží sem měl opět příjmuto na skladě. Jak zaúčtuju tuto situaci?

    A poslední: pokud mi dodavatel uzná reklamaci na zboží a vystaví mi dobropis jak zaúčtuji tuto situaci.

    Děkuji vám za jednoduchý návod.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 8. 6. 2006 10:49

      Ilona (neregistrovaný)

      Re: Dobropis
      Uz jsme tu o tom parkrat debatovali, tak ja zkusim navrhnout reseni a doufam, ze mi ho nekdo potvrdi nebo uvede na pravou miru - samotnou by me zajimalo, jestli to, co si myslim, je spravne ;)
      Prakticky jsem se totiz setkala jen s dobropisy ve zp. B



      >Vystavím dobropis na zboží, které jsem příjmul
      >(132/131). Toto zboží mi je zákazníkem reklamováno. Vystavím
      >mu dobropis jak ho mám zaúčtovat? Zákazníkovi vracím v
      >rámci uznané reklamace peníze.

      - stejne jako vystavenou fakturu, ale castku s minusem
      - dle nejakeho ID zauctujete prijem zbozi od zakaznika zpet na sklad, kontace stejne jako vydej, ale castka s minusem (ponizi se vam tak vynosy)
      >
      >
      >A pokud dodavateli vracím zboží jen proto že ho
      >nepotřebuji vystaví mi dobropis - toto zboží sem měl opět
      >příjmuto na skladě. Jak zaúčtuju tuto situaci?

      - prijaty dobropis stejne jako prijatou fakturu, castka s minusem
      - vydej zbozi ze skladu stejne jako prijem, castka s minusem
      >
      >A poslední: pokud mi dodavatel uzná reklamaci na zboží
      >a vystaví mi dobropis jak zaúčtuji tuto situaci.

      - rekla bych stejne jako dobropis v pripade nepotrebneho zbozi
      >
      >Děkuji vám za jednoduchý návod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).